קונצרט מעולם אחר – הייתם כבר בקונצרט בברלין?

אין ספק כי קונצרט בברלין יהווה עבורכם חוויה בלתי רגילה. ברלין, עיר התרבות הגרמנית, הינה עיר שבה מתקיימים אלפי קונצרטים קלאסיים המבוצעים ע"י טובי הנגנים והתזמורות.

ביקור בעיר ברלין שופעת התרבות תסב לכם הנאה רבה. כדי להבין את התרבות שעיר זו מציעה מומלץ לכם לבקר בבית הפילהרמונית של ברלין, בקונצרטהאוס של ברלין , בברלינר דום ובעוד שלל מקומות מיוחדים. בפוסט זה נסקר מספר מקומות מומלצים לשמיעת קונצרטים בברלין.

בית הפילהרמונית של ברלין  – להיכל של בית הפילהרמונית יש מוניטין רב, בשל המבנה המיוחד אשר גורם לאקוסטיקה מעולה. בבית הפילהרמונית תוכלו להאזין לקונצרטים משובחים. לא בכדי הביקוש לקונצרטים אלו הנו גבוה ולכן מומלץ ביותר לרכוש כרטיסים לקונצרטים בבית הפילהרמונית מבעוד מועד. על מנת  לבחור אירוע בבית הפילהרמונית של ברלין, לחצו כאן: http://classeventic.com/berlin2.php

אתר נוסף מומלץ לשמיעת קונצרטים בברלין הנו בניין הקונצרטהאוס של ברלין. הקונצרטהאוס נבנה בין השנים 1818 עד ל- 1821. במלחמת העולם השנייה הבניין נשרף וממשלת מזרח גרמניה החלה לבנות את הבניין מחדש בשנים שבין 1979 ל-1984. בניין הקונצרטהאוס בברלין משמש כמקום משכנה של "התזמורת הסימפונית של ברלין"  ונערכים בו קונצרטים רבים כגון: רסיטלים, מוסיקת בארוק, מוסיקה קאמרית ועוד. דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לאולם מפואר לבושים במיטב הבגדים ומסביבכם מאות אנשים מכל העולם מגיעים על מנת לשמוע קונצרט משובח. איזו חוויה מדהימה!

הקונצרטהאוס של ברלין

למידע נוסף על קונצרטים בברלין, אנא לחצו כאן: http://classeventic.com/berlin-concerts.php

אתר תיירות מפורסם בברלין אשר משמש גם כאתר קונצרטים הינו קתדרלת ברלין המכונה ברלינר דום. קתדרלה זו הינה אחת מהקתדרלות המרשימות באירופה. היא נמצאת באי המוזיאונים במרכז ברלין. הכנסייה נבנתה בין השנים 1895 ל- 1905. במלחמת העולם השנייה נפגע המבנה בצורה קשה אך בשנת 1975 החל שיקום המבנה. בחודשי הקיץ נערך בברלינר דום פסטיבל עוגב. אתם מוזמנים לערוך סיור בקתדרלה ולהאזין לקונצרט עוגב משובח.

לקונצרטים הנערכים בכנסיות וקתדרלות בברלין, אנא לחצו כאן:

http://classeventic.com/berlin-churches.php

אל תהססו לרגע. הזמינו קונצרט עוד היום על מנת להפוך את החוויה שלכם למושלמת.

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, ברלין, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *