שייט מעולם אחר בבודפשט – חוויה מעניינת ושונה

נחתתם בשלום בבודפשט היפה ואתם מחפשים אטרקציה שתהיה שונה ממה שאתם מכירים?  ניתן למצוא אטרקציה כזאת, לכן אין ספק כי הגעתם למקום הנכון…

בבודפשט נערכים אלפי קונצרטים בשנה, אך יחד עם זאת, ניתן גם למצוא מגוון רחב של חבילות הכוללות שייט, ארוחת ערב וקונצרט אשר נערך בזמן השייט וארוחת הערב. מה צריך יותר מזה? בפוסט זה נסקור חבילה אחת מעניינת ממגוון החבילות המוצעות אשר ינעימו את זמנכם בבודפשט בצורה מושלמת, והכי חשוב במחיר ממש נוח!

החבילה כוללת שייט וקונצרט על האנייה. במהלך השייט, אשר אורך כשעה וחצי, תיהנו מארוחת ערב הונגרית טיפוסית הכוללת מרקים, מנות עיקריות עם תוספות, סלטים וקינוחים. בנוסף תקבלו כוס יין משובח לבחירתכם ומשקאות קלים. במהלך הארוחה, ינעימו את זמנכם שלושה נגנים, אשר ינגנו למענכם מבחר יצירות וירטואוזיות. בסיום הארוחה והקונצרט תוכלו לעלות לסיפון הפתוח ולצפות בנוף המדהים של העיר בודפשט.

השייט, במתכונת זו, נערך לאורך רוב ימות השנה (הספינות ממוזגות או מחוממות לימי החורף) ואף רצוי לרכוש כרטיסים לאירועים מבוקשים אלו מבעוד מועד. לאחר הרכישה אשר מתבצעת דרך אתר הספק, הכרטיסים יישלחו באופן מיידי למייל הפרטי שהזנתם בפרטי הרכישה, כך שלא תצטרכו לדאוג כלל.

האירוע מתאים הן לזוגות אשר מחפשים אירוע עם אווירה רומנטית וכן למשפחה עם ילדים אשר רוצה להכיר את העיר בדרך שונה ומיוחדת.

כמו כן, תוכלו למצוא גם חבילות נוספות בעמוד הבא אשר אינן כוללות ארוחת ערב ואף אירועים אשר אינם כוללים שייט וארוחת ערב. מומלץ לבדוק את כל האפשרויות מבין המגוון הרחב ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם.

אנו מאחלים לכם הנאה בכל אירוע שתבחרו.

לפרטים נוספים, אנא כנסו ל- http://classeventic.com/budapest2.php

נהר הדנובה בבודפשט

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, בודפשט, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *