חבל לבקר בברלין מבלי לצפות בקונצרט…

ברלין הינה עיר ססגונית וחדשנית. ניתן למצוא בה אתרים היסטוריים לצד בניינים חדישים ומרשימים. הגעתם לברלין ואתם תוהים מה כדאי לכם לעשות בעיר המיוחדת הזו? אם אתם מחפשים ערך מוסף לחופשתכם, אזי הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה ננסה להביא לכם המלצות לקונצרטים, אופרות ושלל אירועים הנערכים בברלין.

ראשית נתחיל בבית הפילהרמונית של ברלין. באולם זה תוכלו להתרשם ממיטב התזמורות והנגנים המובילים בסצנת המוסיקה הקלאסית העולמית. תוכלו לבחור קונצרט בבית הפילהרמונית של ברלין כאן: http://classeventic.com/berlin2.php

אתר קונצרטים נוסף המציע אירועים נפלאים, הנו הקונצרטהאוס של ברלין. ניתן למצוא אירועים בקונצרטהאוס של ברלין כאן יחד עם עוד אתרי קונצרטים נפלאים.

panorama with konzerthaus (concert house) in berlin, germany, at night

הקונצרטהאוס של ברלין

אטרקציה מובילה נוספת בברלין הוא ארוחת ערב בשילוב קונצרט קלאסי. אחד אתרי החובה בברלין הוא ארמון שרלטנבורג – Schloss Charlottenburg. הארמון שרלטנבורג הינו הארמון הגדול ביותר הקיים בתחומי העיר ברלין והוא מהווה אטרקציה תיירותית מהמעלה הראשונה בברלין. אך כדי לחוות ערב קסום במיוחד כדאי לכם לשלב בנוסף לסיור בארמון המפואר גם קונצרט קלאסי וארוחת ערב גורמה. תוכלו כמובן גם להזמין רק קונצרט (עם או בלי ארוחת ערב וסיור בארמון) כך שהרי לכם ערב קסום ובלתי נשכח. האירועים בארמון שרלטנבורג מתקיימים עד לסוף שנת 2014 בתדירות של כמעט כל יום בשבוע. תוכלו לקרוא עוד על תכנית הקונצרטים בארמון שרלוטנבורג בפוסט הזה.

לבחירת קונצרט בארמון שרלוטנבורג, אנא לחצו כאן:  http://classeventic.com/berlin-dinner.php

בברלין אף תוכלו למצוא אופרות מפורסמות אשר מתקיימות בדויטשה אופרה ברלין ובבית האופרה הקומית של ברלין. לבחירת אופרות בברלין אנא לחצו כאן: http://classeventic.com/berlin-opera.php

אין זה משנה במה תבחרו כיוון שבכל מקרה צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת בעיר המיוחדת הזו. רצוי להזמין כרטיסים לאירועים השונים בעיר מבעוד מועד וזאת מכיוון שיש ביקוש רב לקונצרטים ולאופרות בברלין.

להלן קישור לכלל האירועים המתקיימים בעיר ברלין: http://classeventic.com/berlin-all-events.php 

אנו מקווים שתיהנו בכל אירוע אשר תבחרו!

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, ברלין, עדכונים, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *