בואו ליהנות מקונצרטים נפלאים בפראג הקסומה!

פראג נחשבת לאחד מהיעדים התיירותיים הפופולריים ביותר. עיר זו שוכנת במרכז אירופה ומכונה "הלב של אירופה". עיר יפהפיה זו מציעה הסטוריה עשירה, מבנים עתיקים ואף מרכזי קניות מעולים.

בפראג אף ניתן לצפות בקונצרטים קלאסיים. כמות הקונצרטים בעיר זו הינה עצומה והקונצרטים מתקיימים במקומות מגוונים ומעניינים.

בפוסט זה נסקור חלק מהאתרים הללו:

Rudolfinum – 

הרודולפינום כולל בתוכו מספר אולמות, כאשר האולם הראשי מכיל כ-1000 מקומות וקרוי על שם אנטונין דבוז'אק, המלחין הלאומי של צ'כיה. הרודולפינום הוקם בשנת 1881 והוא נחשב לאחד מאולמות הקונצרטים העתיקים באירופה ומצטיין באקוסטיקה מצוינת. בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת, הוא אף עבר שיפוץ מסיבי. הרודולפינום משמש החל משנת 1946 כבית משכנה של התזמורת הפילהרמונית הצ'כית. בנוסף, בכל שנה מתקיים פסטיבל דבוז'אק הנפלא בו מנוגנות יצירות נפלאות של מלחין זה ושל עוד מלחינים רבים וטובים.

(Municipal House (Obecní dum – 

בית העיריה של פראג הינו קומפלקס בעל כמה אולמות, כאשר הראשי ביניהם הינו האולם על שם המלחין הצ'כי הנפלא בדז'יך סמטנה. באולם זה מתקיימים קונצרטים נפלאים, חלקם בליווי התזמורת הסמפונית הקאמרית של פראג.

Spanish Synagogue –

אין כל ספק כי צפייה בקונצרט בבית הכנסת הספרדי בפראג הנה חוויה מעניינת. בית הכנסת היפהפה שופץ לראשונה ב-1837 ואחר כך נבנה בצורתו המודרנית ב-1868 ושופץ שוב ב-1998. בית כנסת זה מהווה חלק מהמוזיאון היהודי של פראג. הקונצרטים הינם מגוונים וכוללים מוסיקה קלאסית, ג'אז, מוסיקה יהודית ועוד.

לפרטים נוספים ולאתרי קונצרטים נוספים בפראג, אנא לחצו כאן:

http://classeventic.com/prague-concerts.php

אנו מקווים שתיהנו בקונצרטים המדהימים שעיר זו מציעה.

night on Prague

פראג

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, מלחינים מפורסמים, ערים מפורסמות, פראג, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *