קונצרט בחג המולד או בסוף השנה האזרחית יהפוך את החופשה שלכם למושלמת!

חודש דצמבר מתקרב לסופו ובתקופה זו אנשים רבים טסים לחו"ל, על מנת לספוג את אווירת חג המולד המיוחדת, או כדי לחגוג את השנה האזרחית החדשה. אם אתם מחפשים דרך לשדרג את חופשתכם בתקופה זו, אנו ממליצים בחום על צפייה בקונצרט נפלא לכבוד חג המולד או לכבוד השנה האזרחית החדשה.

ערי התרבות המרכזיות של אירופה, כגון וינה, ברלין, פריז, פראג, בודפשט ועוד, מציעות קונצרטים נפלאים לחג המולד ולשנה האזרחית החדשה.

האירועים נערכים במגוון ערים ואתרים.

בוינה תוכלו לצפות באירועים נפלאים לחג המולד ולשנה החדשה אשר יערכו באולם הקורסלון המפורסם בוינה. האירועים כוללים קונצרט מיצירות מוצרט ושטראוס וניתן אף לשלב ארוחת ערב גורמה.

במידה ואתם טסים לברלין, תוכלו ליהנות מאירועים מיוחדים אשר יערכו בארמון שרלוטנבורג היפהפה. בנוסף, ברלין אף מציעה שפע של אירועים נוספים לחג המולד ולשנה האזרחית החדשה, אשר יערכו בכנסיות וגם בבית הפילהרמונית של ברלין.

בפריז ניתן למצוא אירועי חג מולד ושנה חדשה בכנסייה הגותית המפורסמת סנט שאפל ובכנסיות נוספות.

פראג מציעה אינספור קונצרטים נפלאים לשנה החדשה ואף קונצרט מיוחד אשר יערך במלון "גרנד הוטל בוהמיה" בפראג בו תוכלו ליהנות ממוסיקה קלאסית טובה, אוכל, הרמת כוסית ושאר הפתעות.

בעיר בודפשט תוכלו ליהנות מקונצרטים רבים ואף תוכלו לשלב קונצרט, שייט וגם ארוחת ערב אשר תוגש לכם על האנייה. תוכלו אף להזמין את אירוע סוף השנה הנפלא בבודפשט כאן.

בודפשט

בודפשט

אנחנו מאחלים חופשה נפלאה והנאה בכל אירוע שתבחרו.

לאירועי חג המולד והשנה האזרחית החדשה, אנא בקרו כאן:

http://classeventic.com/christmas-and-new-year-events.php

השנה האזרחית החדשה

השנה האזרחית החדשה

Show Tags
פורסם בקטגוריה בודפשט, ברלין, וינה, חג המולד והשנה האזרחית החדשה, עדכונים, ערים מפורסמות, פראג, פריז, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *