האם כבר ביקרתם באולם הקונצרטחבאו באמסטרדם?

אמסטרדם מושכת אליה מליוני תיירים בכל שנה והיא מציעה אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות. נוסף על כך, באמסטרדם תוכלו גם להאזין לקונצרטים קלאסיים נפלאים.

אין ספק כי אחד מבנייני הקונצרטים המובילים באירופה ואף בכל העולם כולו הינו הקונצרטחבאו (Concertgebouw).  הקונצרטחבאו הוקם בשנת 1888 ומלבד היותו מבנה יפהפה, הוא מצטיין באקוסטיקה מרשימה אשר מעניקה אווירה מדהימה לקונצרט ולכן אין זה פלא שמיטב התזמורות, האמנים והמנצחים מגיעים אליו. בקונצרטחבאו נערכים כ-800 אירועים בשנה וכ-850,000 איש באים בכל שנה לצפות בקונצרטים אלו.

בניין הקונצרטחבאו מחולק לשלושה אולמות מרכזיים:

ה"אולם הגדול" בתוך בניין הקונצרטחבאו מונה כ-1974 מקומות ישיבה ובו נערכים הקונצרטים המרכזיים. בתוך אולם זה תוכלו להבחין בעוגב עתיק יפהפה הממוקם על במת הקונצרטים.

ה"אולם הקטן" המכונה גם "אולם הרסיטלים" מונה כ-437 מקומות ישיבה. באולם זה תוכלו להאזין בעיקר לקונצרטים של מוסיקה קאמרית ואף ג'אז.

בנוסף קיים אולם קטן יותר המכונה" אולם המקהלה" המונה כ-150 מקומות ישיבה.

בניין הקונצרטחבאו אף משמש כבית משכנה של "תזמורת הקונצרטחבאו" אשר קרויה על שמו. תזמורת זו הינה אחת מהתזמורות הטובות בעולם והיא מופיעה רבות באולם זה ואף מחוצה לו במדינות רבות.

מלבד קונצרטים משובחים, הקונצרטחבאו מציע גם, למי שמעוניין, ארוחת ערב ב"היכל המראות" היפהפה הנערכת לפני הקונצרט.

אין ספק שאם הנכם באים לאמסטרדם, כדאי לכם מאוד לבקר גם בקונצרטחבאו. תוכלו לבחור את הקונצרט המבוקש דרך הקישור הזה: http://classeventic.com/amsterdam-concerts.php

אנו מאחלים לכם הנאה בכל קונצרט אשר תבחרו!

Traditional houses of the Amsterdam, Netherlands

אמסטרדם

Show Tags
פורסם בקטגוריה אמסטרדם, אתרי קונצרטים מפורסמים, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *