אם אתם כבר בוינה, אתם חייבים לראות לפחות אופרה אחת או מופע בלט משובח…

האופרות בוינה מוצגות במספר אתרים מרכזיים בוינה. בפוסט זה נסקור את המקומות המומלצים ביותר בהם תוכלו לצפות באחת מהאופרות המפורסמות:

נתחיל כמובן מבית האופרה העממית של וינה הלא הוא ה-Volksoper Wien. בבית האופרה העממית של וינה ניתן יהיה לצפות באופרות מפורסמות ואף לצפות במחזות זמר ואופרטות ואף במופעי בלט. בית אופרה זה הינו אחד מבתי האופרה החשובים בוינה והוא מעלה כ-300 הצגות בעונה בקירוב. כמות הצופים אשר נוהרים לבית אופרה זה הנה מאות אלפים בשנה. האולם המרהיב ביופיו מכיל מעל  ל-1300 מקומות ישיבה. אין ספק שמצפה לכם חוויה מיוחדת במינה.

אתר מפורסם נוסף הנו ה- Wiener Kammeroper, בית האופרה הקומית של וינה, המהווה את אחד מהאולמות היפים והמהודרים בעיר וינה ואין ספק שרק בכניסה למקום זה תחושו את ההרגשה המחשמלת באוויר. באולם זה תוכלו לצפות באופרות מיוחדות.

מקום נוסף בוינה אשר מומלץ לצפייה באופרות הנו תאטרון אן דר וין (Theater an der Wien) המפואר. בתאטרון חשוב זה תוכלו לצפות במגוון אופרות משובחות ולעיתים אף מופעי בלט איכותיים. האולם המרכזי מכיל כ-1000 מקומות ישיבה.

מכיון שאירועים אלו מושכים מאות אלפי תיירים מרחבי העולם, מומלץ ואף כדאי להזמין מבעוד מועד כרטיסים לאופרות המשובחות בוינה או לאחד מהאופרטות או מופעי הבלט. אנא בחרו את התאריך והאירוע המבוקש דרך הקישור הבא: http://classeventic.com/vienna-opera-and-ballet.php

אנו מאחלים לכם הנאה בכל אירוע אשר תבחרו.

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, וינה, עדכונים, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *