מחפשים שדרוג לחופשתכם בונציה? קונצרט קלאסי או אופרה משובחת הם התשובה!

ונציה הנה אחת מערי התיירות המובילות באירופה והיא אף נחשבת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. היא בנויה על המים וכיף מאוד לשוטט בסמטאות שלה, לשוט בגונדולה, לצפות בארכיטקטורה המרשימה ובאלפי היונים בכיכר סן מרקו ואף לעבור בין האיים שלה בעזרת האוטובוסים הימיים. מתוקף היותה גם עיר תרבותית ראשונה במעלה, ונציה מציעה מאות אירועי מוסיקה קלאסית לאורך כל השנה.

האירועים בונציה מגוונים מאוד ותוכלו לצפות באופרות, קונצרטים וניתן אף לשלב קונצרט עם ארוחת ערב. האירועים בונציה נערכים בכנסיות, תיאטראות ואף ארמונות מפוארים כגון: ארמון האסירים או ארמון בארבאריגו.

הקונצרטים והאופרות בונציה מוקדשים ברובם לגדולי המלחינים האיטלקיים, בעיקר אנטוניו ויואלדי וג'וזפה ורדי. ג'וזפה רדי נחשב לאחד ממלחיני האופרה הגדולים ביותר, אם לא הגדול מכולם ואנטוניו ויואלדי הינו אחד מגדולי המלחינים של תקופת הבארוק. מלבד אירועים נפרדים המוקדשים לכל מלחין, תוכלו לצפות באירועים המשלבים אופרה ובארוק יחדיו. בחלק מאירועים אלו, האמנים אף יופיעו בתלבושות האופיניות לתקופה ויעטו על פניהם מסכות ונציאניות יפהפיות.

נותר לנו לסכם, כי במידה ואתם מבקרים בונציה, תוכלו ליהנות משלל האטרקציות שעיר זו מציעה, אך אין ספק כי קונצרט משובח בונציה ישדרג את חופשתכם בעשרות מונים.

על מנת לצפות בכל האירועים בונציה, אנא לחצו כאן:

http://www.classeventic.com/venice-all-events.php

אנו מאחלים לכם הנאה בכל אירוע שתבחרו!

Venice

ונציה

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, ונציה, מלחינים מפורסמים, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *