קונצרטים בוינה – עושים כבוד למוצרט ושטראוס…

כידוע, וינה מזה מאות שנים נחשבת לבירת הקונצרטים הקלאסיים. אין כל ספק, כי מבין כל אלפי הקונצרטים הנערכים בעיר זו מדי שנה, שמור מקום מיוחד לשניים מהמלחינים האוסטרים הגדולים בכל הזמנים. השניים הם כמובן וולפגנג אמדאוס מוצרט ויוהאן שטראוס האב. אנו סבורים כי לא הייתם רוצים להחמיץ קונצרט בוינה של מוצרט ושטראוס.

מרבית האנשים יסכימו כי מוצרט הינו גדול המלחינים האוסטרים ואולי אף גדול המלחינים הקלאסיים בכל הזמנים. כמות היצירות שכתב ב-35 שנותיו בלתי נתפסת, לא רק בכלל הכמות, אך בעיקר בגלל איכותן הרבה. החל מסונטות נפלאות לפסנתר, קונצ'רטי רבים לפסנתר, כינור ושאר כלי קשת, ועד אופרות נפלאות כגון דון ג'ובאני, חליל הקסם, כך עושות כולן ועוד.

יוהאן שטראוס האב היה מלחין מוכשר מאוד ואחת מיצירותיו הנפלאות הינו "מארש רדצקי" המפורסם, אולם הוא התמחה בעיקר בולסים נפלאים. בנו המשיך את המסורת גם לאחר מותו של אביו והפך ל"מלך הולסים".

מרבית הקונצרטים בוינה מוקדשים למוצרט, אך יחד עם זאת, ישנם כמה אולמות בוינה, בהם תוכלו לצפות בקונצרט מיצירות מוצרט ושטראוס יחדיו.

בארמונות שנברון, הופבורג, אורספרג ופאלפי תוכלו לצפות בקונצרטים מיצירות מוצרט ושטראוס. לקריאה מורחבת על קונצרטים אלו, אנא בקרו כאן: http://classeventic.com/vienna-concerts.php.

בנוסף, ישנה אפשרות לא פחות מעניינת אשר כוללת קונצרט מפורסם מיצירותיהם של מוצרט ושטראוס בשילוב ארוחת ערב נפלאה. ארמון שנברון מציע את האפשרות הזו ואף אולם ה"קורסלון" המפואר של וינה.

לקריאה נוספת על קונצרטים של מוצרט ושטראוס בוינה בשילוב ארוחת ערב, אנא בקרו כאן: http://classeventic.com/vienna-dinner.php

אתם פשוט הולכים ליהנות, אין דרך אחרת להגיד את זה.

The statue of Johann Strauss in Stadtpark, Vienna, Austria

יוהאן שטראוס

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, וינה, מלחינים מפורסמים, ערים מפורסמות, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *