אופרה בורונה – חלום שמתגשם!

ורונה הינה בירת האופרות העולמית. היא שוכנת בצפון איטליה ומרוחקת כ-40 דקות נסיעה בלבד מאגם גארדה המפורסם. לעיר היפה יש שתי אטרקציות תיירות מרכזיות: האטרקציה הראשונה הינה המרפסת המפורסמת של יוליה מהמחזה של שייקספיר "רומיאו ויוליה", והאטרקציה השנייה הינה הארנה המפורסמת של ורונה –  Arena Di Verona.

הארנה של ורונה הינו אמפיתיאטרון אשר נבנה בערך בשנת 30 לספירה והוא האמפיתיאטרון השלישי בגודלו בעולם. באמפיתיאטרון זה מתקיימים אירועים רבים במהלך השנה, כאשר פסטיבל האופרות בורונה הנו גולת הכותרת. הפסטיבל נערך מידי שנה בתקופת הקיץ. החל מחודש יוני, הארנה מתקשטת לכבוד עשרות האופרות המפורסמות אשר מוצגות בה. פסטיבל זה נוסד בשנת 1913 ומידי שנה מוצגות בארנה אופרות אלו.

צפייה באופרה בורונה הינה חוויה יוצאת דופן, ולא בכדי עשרות אלפי חובבי אופרה מושבעים ואף תיירים סקרנים מגיעים בחודשי הקיץ, על מנת להיות נוכחים באחד מפסטיבלי האופרה היוקרתיים ביותר בעולם.  יופיו של המבנה, התלבושות המיוחדות של הזמרים ושילוב התאורה והאפקטים הרבים, יגרמו לכם להחסיר פעימה. דמיינו שהנכם יושבים באמפיתיאטרון ענק עם עשרות אלפי אנשים מכל העולם וצופים באחת מהאופרות המשובחות. זוהי חוויה מרנינה ללא ספק!

לחיפוש אופרות בורונה, אנא בקרו כאן: http://classeventic.com/verona-opera.php

אנו מאחלים לכם הנאה רבה!

Verona amphitheatre, completed in 30AD, the third largest in the world, at dusk time. Roman Arena in Verona, Italy

ורונה

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, ורונה, ערים מפורסמות, פסטיבלים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *