פסטיבל מעולם אחר – עוד לא הייתם בפסטיבל זלצבורג?

בפוסט הקודם אשר עסק בפסטיבל זלצבורג, סיפרנו לכם על כך שפסטיבל זלצבורג עומד להתחיל בקרוב.

כעת, כאשר אנו נמצאים כחמישה ימים לפני הפתיחה, ברצוננו לחדד את חשיבותו של הפסטיבל ולציין כי פסטיבל זצלבורג הנו אחד מהפסטיבלים היוקרתיים והחשובים בעולם המוסיקה הקלאסית. הפסטיבל התחיל במאה הקודמת ומאז הוא מושך אליו המון תיירים מכל קצוות העולם אשר מגיעים לעיר הולדתו של מוצרט בחודשי הקיץ על מנת להשתתף בפסטיבל הססגוני והמעניין הזה.

הכינו עצמכם לששה שבועות של שכרון חושים של מוסיקה קלאסית, מופעי אופרה מדהימים ועוד הפתעות רבות אשר ינעימו את זמנכם בפסטיבל מיוחד זה.

פסטיבל זלצבורג נערך במספר אתרים מרכזיים בעיר זלצבורג כגון:

Kollegienkirche Salzburg

Grosses Festspielhaus

Kleines Festspielhaus, Haus für Mozart

Felsenreitschule

Stiftung Mozarteum

הפסטיבל השנה יחל בתאריך 18 ליולי ועד 31 לאוגוסט 2014 והוא מרכז עשרות קונצרטים מובחרים אשר מבוצעים ע"י מיטב הסולנים בעולם.

רצוי להזמין  כרטיסים למופעים אלו בהקדם האפשרי וזאת עקב הביקוש הגדול לאירועים אלו. אין ספק כי נכונה לכם חויה מיוחדת במינה. בל נשכח כי פסטיבל זה נערך באחת מהערים היפות באירופה. אתריה המרשימים והמפורסמים של זלצבורג ביניהם טירת זלצבורג, ארמון מיראבל היפהפה וכמובן ארמון זלצבורג המרהיב, כל אלו בצירוף הקונצרטים הקלאסיים של טובי המלחינים יעניקו לכם חוויה מעולם אחר.

אז בואו להינות עם מיטב התיירים ולצפות בקונצרטים ומחזאות מפורסמים בפסטיבל זלצבורג הנפלא.

לפרטים נוספים, אנא בקרו כאן: http://classeventic.com/salzburg-festival.php

פסטיבל זצלבורג הנערך בחודשי יולי ואוגוסט

פסטיבל זצלבורג הנערך בחודשי יולי ואוגוסט

 

Show Tags
פורסם בקטגוריה אתרי קונצרטים מפורסמים, זלצבורג, עדכונים, ערים מפורסמות, פסטיבלים, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *