קונצרט וארוחת ערב בפראג – שילוב מנצח!

פראג נחשבת לפנינת היבשת של אירופה. רחובותיה הציוריים, המבנים העתיקים המשתלבים עם המבנים החדשים והאנשים הלבביים מעניקים לפראג ללא ספק את הכינוי "הלב של אירופה".בשנים האחרונות תיירים רבים פוקדים את פראג ונהנים משלל אטרקציות שעיר זו מציעה.

ארוחת ערב יוקרתית לצלילי קונצרט קלאסי בפראג הנה אחת מהאטרקציות המהנות ביותר. אין שילוב טוב מזה – אוכל מצוין בשילוב של מוסיקה קלאסית משובחת.

בפוסט זה נסקור את המקומות המושלמים לארוחת ערב וקונצרט בעיר פראג.

אחד המקומות המומלצים לאירוע כזה הינו מלון Grand Hotel Praha. במלון יוקרתי זה תוכלו ליהנות משני סוגים שונים של קונצרטים בשילוב ארוחת ערב מיוחדת.

הקונצרט הראשון הנו קונצרט קלאסי של מוצרט ומלחינים נוספים. ארוחת הערב תוגש במהלך הקונצרט.

הקונצרט השני הנו קונצרט ג'אז מיצירות ג'ורג' גרשווין, פרנק סינטרה, הנרי מנצ'יני, לואי אמסטרונג ועוד. ארוחת הערב תוגש במהלך הקונצרט. מובטחת לכם חוויה מושלמת!!

מקום נוסף לשילוב קונצרט וארוחת ערב גורמה הינו Boccaccio Hall, Grand Hotel Bohemia.   מלון זה הינו מלון מפואר 5 כוכבים אשר שוכן בלב העיר העתיקה של פראג. במלון זה תוכלו ליהנות מקונצרט משובח של מוצרט בשילוב של ארוחת ערב גורמה. ארוחת הערב תוגש במהלך הקונצרט לאור נרות. האירוע יתקיים באולם נשפים מפואר ועתיק מתקופת הניאו בארוק אשר לא פתוח בדרך כלל לקהל הרחב. מחכה לכם ערב רומנטי נפלא ללא ספק.

בחירה של אחת מהאופציות הללו תקנה לכם חוויה מיוחדת במינה. עקב ביקוש גדול לאירועים אלו בפראג אנו ממליצים לכם להכין את עצמכם מבעוד מועד ולרכוש כרטיסים. לבחירת התאריך המבוקש לאירוע נפלא זה, אנא בקרו כאן: http://classeventic.com/prague-dinner.php.

אם ברצונכם לחוות חוויה מיוחדת בפראג זוהי אחת מהדרכים המומלצות ביותר. אנו מאחלים לכם הנאה צרופה.

פראג

פראג

Show Tags
פורסם בקטגוריה ערים מפורסמות, פראג, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *